عاشقان آرش AP

عاشقان آرش AP

عاشقان آرش AP

عاشقان آرش AP

عاشقان آرش AP

پیوندها

دانلود آهنگ فراموشم نکن از شادمهر

دانلود آهنگ فراموشم نکن از شادمهر
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی فراموشم نکن از خواننده شادمهر با بهترین کیفیت ممکن از آوا باران
دانلود آهنگ فراموشم نکن با لینک پر سرعت و پخش آنلاین

Downloade Musice Jadide Shadmehr – Faramosham Nakon

بزودی …

متن آهنگ فراموشم نکن از شادمهر

فراموشم نکن وقتی به دنیای تو وابستم
هنوز میشه برگردی هنوزم عاشقت هستم

هنوزم عاشقت هستم

عاشقت هستم
جای دستای تو مونده روی تن سردم
سفر یعنی من آشفته پی رد  تو می گردم
پی رد تو می گردم
روی تن سرم
فراموشم نکن وقتی پشیمونم

من اینجا …

فراموشم نکن از شادمهر

بزودی از رسانه آواباران به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین

با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ فراموشم نکن از شادمهر با کیفیت عالی از آوا باران

  • sevenbadiha 7band

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی